piątek, 7 czerwca 2019

Galeria czerwiec cz.1














Pozdrawiam
 Ola
❤❤❤




6 komentarzy:

  1. Czy kartofle na słomie się udają, póki co?

    Pieknie wyglądasz

    Pozdrawiam, Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Na ten moment zaczynają kwitnąć, jedne idą lepiej drugie słabiej. Wstawię zdjęcia niedługo, ciekawa jestem bulw, ale to dopiero gdzieś najprędzej w sierpniu. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. W przyszłym roku chciałabym również zasadzić kartofle, lecz grządek gotowych nie mam (w znaczeniu klasycznym, czyli przekopanej gleby), więc zdecydowanie wybieram jakąś opcję permakulturową. Nachodzą mnie jednak wątpliwości odnośnie sadzenia ziemniaków na samej słomie, bo teoretycznie ponoć potrzebują one dość żyznego podłoża, a sama słoma mi się taka nie wydaje. Czekam więc z zaciekawieniem na Twój raport, bo jeśli dobrze pamiętam, zamierzałaś właśnie je sadzić w słomie bez nawozów. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina, nie sadziłam w samej słomie, przekładałam ziemią, ale jest więcej słomy niż ziemi. Podejrzewam, że gdyby słoma/ siano było już takie rozkładające się to plony byłyby wysokie. Zawsze możesz poprzekładać kompostem, ziemią, albo obornikiem.

      Usuń
  3. Mam jeszcze czas, więc póki co poobserwuję jak sadzenie w słomie się sprawdza między innymi u Ciebie. Dzięki. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń