niedziela, 6 stycznia 2019

Życzenia noworoczne.


Gałęzie głogu są specyficzne, rozchodzą się jak pioruny na niebie. W zimie na tle białego śniegu odbijają się czerwone owoce dzikiej róży, głogu i jabłka zimówki. Źródło pożywienia dla wielu zwierząt. Z ptaków szczególnie głośne i zauważalne są na razie najbardziej kwiczoły. 



Tak wyglądał las zanim przykryła go biała pierzyna. Klimat był, mchy są tak zielone, że ciężko oderwać wzrok. 



Myślami jednak coraz częściej jestem gdzieś w ogrodzie, w warzywach, zielonych liściach i kolorowych kwiatach. Tam już sadzę :). Jeszcze nie wiem do końca jak to będzie, ale jest we mnie taka ochota sadzenia, że każdy skrawek ziemi będzie dobry byle mieć choć trochę swoich warzyw i owoców. Środek zimy a ja już szperam w internecie w poszukiwaniu pięknych zdjęć warzywniaków, wszyscy ogrodnicy wiedzą o co chodzi ;-). 

Ale zejdźmy na ziemię...póki co mamy piękną zimę. Jednak zimę okazuje się, też kocham mimo wszystko. Chociażby za tę głuszę i za to, że nie jest mi żal siedzieć na południowej zmianie bo nie ma słońca za oknem :-D


❤❤❤

Przy okazji chciałam życzyć wszystkim mega pozytywnego 2019 roku, aby był pełen miłości, uśmiechu, żebyśmy się codziennie uczyli, panowali nad sobą, byli serdeczni dla innych, pomagali sobie, rozumieli się, byli wobec siebie szczerzy, żebyśmy się cieszyli drogą, która wiedzie nas do celu. 

❤❤❤


Pozdrawiam. Ola. 




2 komentarze:

  1. Dlaczego nie zostałaś w Holandii? Tam chyba żyje się łatwiej i ludzie chyba też trochę inni niż "u nas" (nie wiem, czy to plus). Głównie łatwiej ze względów finansowych, wielu wyjeżdża i nie wraca. A Ty wróciłaś.

    Wszystkiego dobrego w nowym roku. Jesteś jednym z niewielu powodów dla których wchodzę na witryny blogspota. Życzę pięknego warzywniaka, póki co, w marzeniach.

    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...dlaczego nie zostałam w Holandii? Dlatego, że to nie kraj dla mnie, słowami tego nie opiszę, ale po prostu czasem w "środku" czujesz, że z czymś nie współgrasz. Coś wewnętrznie ciągnęło mnie za każdym razem do kraju. Owszem, Holandia jest pięknym krajem, czystym, można w zimie normalnie oddychać, ludzie są uśmiechnięci i sympatyczni, ale dla mnie jest tam za sztucznie, za bardzo poukładane. Dziękuję za miłe słowa, teraz warzywniak to już na pewno będzie piękny ;-). Pozdrawiam.

      Usuń