sobota, 16 sierpnia 2014

Miła niespodzianka i przepis




Już dawno nie zdarzyło mi się coś tak miłego. Ostatnio w pracy miałam przyjemność poznać rodowitego pana holendra o imieniu Marco. Marco pochwalił się, że ma swój ogródek, młodą jabłonkę i gruszę oraz warzywa, ja opowiedziałam, że w Polsce rok temu też mieliśmy swoje warzywa, wymieniałam jakie. Następnego dnia Marco przynosi mi worek z warzywami ze swojego ogródka! To było dla mnie niezmiernie serdeczne zaskoczenie. Dostaliśmy warzywa ze zdjęcia powyżej :-), prawdziwi szczęściarze :-).

A niżej kolejny przykład obiadu surojada z jednej z cukinii. 
tarta cukinia
tarty ogórek 
trochę czerwonej papryki

sos:
awokado
niecała średnia cebula
dużo curry
odrobina soli
sok z cytryny 
trochę wody


Składniki sosu zblendować a następnie wymieszać z pozostałymi warzywami. 




A teraz zagadka ;-)

...

co to za piękny kwiat???
 ;-)





Pozdrawiam :-)



2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie niespodzianki, teraz mamy szczęście do otrzymywania pysznych, słodkich pomidorów malinowych:)
    Pozdrawiam Kasia

    P.S. Papryka na pewno była pyszna:)

    OdpowiedzUsuń