wtorek, 27 listopada 2018

Jesień w ogrodzie i opalanie desek.


No to jeszcze w końcu listopada wstawiam dwa krótkie filmiki. 

Pierwszy z opalania desek metodą japońską aczkolwiek to co ja zrobiłam raczej bardzo odbiega od tego jak się powinno prawidłowo opalać. To niesamowite, ale kiedyś ludzie jakoś sobie radzili i znali wiele prostych sposobów na wilgoć, "szkodniki" czy ognień. Poza tym jak pięknie jest nie pozostawiać za sobą żadnych śmieci czyli mieć taki ogród i taki dom, że kiedy nas zabraknie to wszystko wróci do Natury czyli tam skąd przyszło. 

Film zrobiłam wczesną wiosną, ale dopiero teraz przyszła pora na wstawienie go na youtube. Muzyki nie mogłam wkleić takiej jaką chciałam więc niech jest znowu Mozart ;-) 





Drugi film nieco refleksyjny.





Przyjemnego oglądania. 

Pozdrawiam. 
Ola. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz