piątek, 27 czerwca 2014

Sos pieczarkowy


Taki klimat panuje w mojej dzisiejszej obiadokolacji czy ktoś jeszcze widzi powalone drzewo?...



      .........(-: :-) .........


I to wszystko dzieje się tu - w tej misce ;-)



Co to dokładnie jest? Moja obiadokolacja :-)

W misce kiełki gryki i pokrojona czerwona papryka zalane sosem pieczarkowym. W sosie tym moczę brokuła, czasem dogryzam cebulę i żuję, żuję i żuję...

Sos pieczarkowy:
  • surowe pieczarki, dość sporo ja dałam może z 7-8 
  • pół średniej cebuli
  • sól
  • woda
  • słonecznik łuskany wcześniej namoczony (moczyłam całą noc i pół dnia; oczywiście płukałam)
  • pieprz
  • trochę soku z cytryny
Wszystko razem blendujemy. Radzę zacząć od słonecznika w małej ilości wody, której dolewamy stopniowo. 

W sosie tym można moczyć oczywiście wszystko inne byle surowe ;-P

Naprawdę warto chociaż spróbować, składniki nie drogie a wykonanie nie zabiera dużo czasu i jest banalnie proste. 


Pozdrawiam :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz