czwartek, 7 lutego 2013

Album rodzinny


...pięknie jest tworzyć przestrzeń na płaskiej, białej kartce papieru, piękne jest tworzenie głębi, mocne kolory, kontrasty i światło, bez którego wszystko jest wyblakłe i jednolite. To niesamowite jak dzięki kilku zamachom ołówka powstaje postać, krajobraz...cokolwiek widzisz. Jeszcze piękniejsze jest to, że samemu tak naprawdę można stworzyć rzeczywistość, którą się wymarzyło, raj na ziemi. Można go tworzyć wszędzie, w każdym miejscu bo tak naprawdę wszystko ma początek w naszych umysłach, jeśli o czymś marzymy to znaczy, że tak naprawdę już to zaistniało...Tworzenie to coś pięknego :-).

Podobnie jest z tworzeniem naturalnego, ekologicznego ogrodu. Wszystko powstaje w taki sam sposób kiedy rzeźbiarz bierze kawałek gliny i lepi, na początku masa jest bezkształtna, ale po chwili oczom ukazują się rozpoznawalne formy. Czasem jest projekt na papierze, czasem w głowie, czasem jest tylko mały zalążek, z którego później, dzięki powstającym z każdym ruchem rąk nowym formą, rodzą się nowe pomysły i nowe wizje. 

Poniżej zdjęcia z albumu, który zrobiłam z okazji 50-tej rocznicy urodzin rodziców. Tak się składa, że obydwoje mają je w lutym. Nie jestem do końca z tej pracy zadowolona, chociaż poświęciłam na to dość sporo czasu, jest wiele niedociągnięć. Żeby się pocieszyć, myślę sobie, że każde takie niedociągnięcie daje pewną wiedzę na mój temat, poza tym widać, że album jest wykonany ręcznie. Nie chciałam drukować treści, chciałam, żeby wszystko wykonane było moimi rękoma, żeby album miał ducha.  



 


 I tyle :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz